Ajans başkanımız Ertunç Ererdi, KobiEfor’un Şubat sayısının konuğuydu.
Pandemi sürecinde pazarlamanın geçirdiği değişim, 2023 ve 2024 öngörüleri, işletmelerin ajans seçimi ve markalar için önemli parametrelere değinen Ertunç Ererdi, gelecek hedefleri hakkında da “2021 yılı itibari ile Hollanda merkezli Avrupa şirketimiz ile global markaların operasyonlarına da destek veriyoruz. Başlangıcını Avrupa’daki şirketimiz ile yapmış bulunduğumuz süreçle; dünyanın farklı lokasyonlarına da açılmak en büyük hedefimiz arasında yer alıyor. Yerel ve global markalarla anlaşmalarımız çerçevesinde verdiğimiz hizmetlerde know-how geliştirme çabalarımız devam ediyor. Birden fazla şapka taşıyoruz.” diye devam etti.
AGI Global ve LINK Dijital’in hikâyesini “Sürekli öğrenme ve sürekli gelişimi önceliklendiren AGI Global ve Link Dijital, globalde büyümek için koşuyor. Önceliğimiz ve misyonumuz her zaman; yeniliklerin takipçisi olmak ve güncelliği korumak oldu. Farklılıkları ve iş geliştirmeyi seviyoruz.” olarak tanımlayan Ertunç Ererdi’nin röportajını aşağıdaki bağlantıdan okuyabilirsiniz.