M.I.C.E

Etkinlikler Trend mi? İhtiyaç mı?

AGI Global Kurumsal Pazarlama Ajansı

Ticari etkinliklerin aslında küresel ekonomiye büyük katkı sağladığını, dünya çapında ve 180’in üzerindeki ülkede 1,5 milyarın üzerinde insanın katılım gösterdiğini görüyoruz.

Aslında, ticari etkinliklerin ötesinde, tüketici etkinlikleri de ilginç bir büyüme gösteriyor. Konser biletlerinin fiyatları yükseliyor, ancak insanlar hâla satın alıyor.

Hemen hemen her şeyin dijital ve çevrim içi olduğu ve işletmelerin çevrim içi pazarlama kanallarına gittikçe daha fazla harcama yapmak zorunda olduğu günümüz dünyasında, hiçbir şey yüzyüze toplantıları yenemez gibi görünüyor .

Bugün çevrim içi olarak hemen hemen tüm bilgileri bulabileceğiniz doğrudur. Hemen hemen tüm ürünleri çevrim içi bulabilirsiniz. Herhangi bir iş ortağı veya tedarikçi hakkında çevrim içi bilgi bulabilirsiniz. Ancak yine de, birine güvenmek, güveni ve dolayısıyla işi yönlendiren bir unsurdur.

Google gibi bir şirketin neden bir FinTech fuarında sergilenmesi gerekiyor? Olası satış oluşturmak için mi, insanlar ile ağ kurmak için mi, daha fazla marka bilinci oluşturmak için mi?

Google’ın gerçekten bir ticaret fuarındaki katılımcılara ihtiyacı var mı? Aslında bu günlerde büyük şirketler personelini stantlara bile göndermiyorlar. Bunun yerine, etkinlik günlerinde kabin ve trafiğe bakmak için üçüncü taraf bir planlamacıya başvuruyorlar. Büyük markalar hâla büyük etkinliklere katılıyor, çünkü rakipleri ile piyasadaki pasta dilimi için yarıştalar ve rakipleri de orada.

Bir konferans iki günden fazla sürebilir. Ve o günlerde, bir araya gelen, sohbet eden, fikir alışverişinde bulunan, iş ilişkilerini taklit eden ve muhtemelen birlikte eğlenen ortak çıkarları olan bir topluluk 363 günün geri kalanında ne yapacak?

İş etkinliğinizi topluluk inşası için katalizör haline nasıl dönüştürebilirsiniz?

MaaS’ı İnceleyin!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir