Metaverse

2023’te Metaverse ile Pazarlama Trendlerinde Bizi Neler Bekliyor?

Agi Global Kurumsal İş Çözümleri

“Metaverse” terimi, “Meta (yüksek boyut) + Universe (evren) = Metaverse (yüksek boyut farklı dünya)” formülü ile İnternet üzerinde oluşturulmuş bir 3DCG sanal ortamını ifade eder.

Metaverse, NFT’lerin (Değiştirilemez Jeton) somut tanınırlık kazandığı, oyun içi eşyalar (item) ve sanal dünyadaki gayrimenkulleri gerçek dünyadaki varlıklarla takaslanabilir şekilde alım satıma uygun hale getirir.

İşletmeler oyun sektörüne ek olarak Metaverse’ün ekonomik operasyonlarına odaklanıyor.

Metaverse Pazarlama Nedir?

 Her işletme, daha iyi görünürlük ve marka alanı elde etmek için rakiplerin önünde kalmanın ne kadar önemli olduğunu biliyor. Metaverse gibi bir aracı kullanmak için izleyiciyi ve onların ne istediğini bilmek çok önemlidir. Metaverse’in kullanıcı hacmini her geçen gün önemli rakamlara katladığını biliyoruz.

Metaverse dünyasında, kullanıcılar benzersiz yollar ile etkileşim kurabilir. Ürünlere ve hizmetlere bakarak onlarla etkileşime geçmekte ve içten dışa bir deneyim kazanmakta özgürler. Metaverse’deki duyusal katılım değerli duygusal veriler oluşturduğundan, markalar kullanıcıların davranışlarına ilişkin hayati içgörüler toplayabilecektir. Bu içgörüler, grubun gelecekteki taleplerini belirleyerek metaverse pazarlama stratejilerine yardımcı olabilir.

Metaverse pazarlamanın amacı, son kullanıcının ürün veya hizmetle sanal bir ortamda etkileşime girmesine olanak tanıyan sürükleyici bir deneyim yaratmaktır.

AGI Global Kurumsal Pazarlama Ajansı
AGI Global Kurumsal Pazarlama Ajansı

Metaverse Marketing’e olan ilgi geçen yıl bir önceki yıla göre %746 arttı ve geçen ay itibariyle aylık 2,2 bin arama hacmine ulaştı. TikTok Y kuşağını ve Z kuşağını hedefleyen heyecan verici bir yaklaşım daha genç ve eğlenceli demografisi nedeniyle, metaverse pazarlamayla ilgili içerik için en popüler kanaldır.

 Peki biz AGI Global Olarak Ne Yapıyoruz?

Gelecek, teknolojinin gücünü benimseyen işletmelerde, çalışanların refahı için daha iyi kullanılabilecek parayı, daha büyük ve daha iyi projelerde veya ihtiyacı olanlara geri vermede yatıyor. Sanal etkinlik katılımcılarına tamamen sürükleyici, etkileşimli ve eğlenceli bir platform sunmak için  AGI Global olarak gelecekteki metaverse etkinliklerinizi şekillendirmek istiyoruz!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir